Thursday, April 19, 2007

Basescu suspendat...God help us!


Basescu a fost suspendat astazi de catre Parlament, cu 322 de voturi pentru, 108 impotriva si 10 abtineri. Acum, toata tara asteapta ca Basescu sa-si dea demisia, asa cum "a promis" cu o zi inainte. Daca o va face sau nu, ramane de vazut. In orice caz, vom avea alegeri probabil peste trei luni, iar in timpul asta presedinte interimar este Vacaroiu !

In Piata Universitatii a inceput sa fie deja agitatie, iar la ora 6 se anunta un miting de sustinere a lui Basescu, miting la care se pare ca va participa si el.

Cei care l-au suspendat sunt in culmea fericirii si sustin sus si tare ca asa s-a demonstrat ca in Romania este democratie.

Eu intreb: cum e posibil sa sustii asa ceva, cand un presedinte ales de populatie este dat jos de un parlament care s-a coalizat impotriva lui? Un parlament in care la inceput a existat o coalitie, pe care lumea a votat-o, iar ulterior coalitia s-a rupt si unii au schimbat tabara.

Sunt convinsa ca sunt multe lucruri pe care nu le stim, poate nici Basescu nu e curat ca lacrima...
In orice caz, jocurile politice care au dus la chestia asta mi se par inadmisibile.

6 comments:

Alina Enescu said...

cred k noi facem parte din generatia de optimisti care inca are impresia k ceva se mai poate skimba ... dar se pare k totusi traim in tara lui papura voda si a prostiei si nesimtirii nemarginite ... sa vedem cum evolueaza lucrurile ...

Carmen Boer said...

Pentru mine situatia in care am ajuns este deja mult prea mult. Bataia de joc la care ne supun cei care chipurile vor ca tara noastra sa evolueze, este inimaginabila. Cum ai zis si tu Andra, poate si Basescu are petele lui negre, insa pana una alta, cea mai proasta situatie ar fi sa ne conduca PSD-ul. Mai trist e ca nu putem face nimic...decat sa speram ca inevitabilul nu se va produce...

Anonymous said...

In momentul asta ne-am facut de kkt in fata intregii lumi. O sa avem de pierdut din cauza acestei decizii enorm cum a fost si in al doilea razboi mondial cand "capetele incoronate ale Romaniei" au hotarat ca e mai bine cu rusii decat cu nemtii si uite unde am ajuns in prezent. Am intrat ultimii in Uniune, muncim de ne sar ochii din cap ca sa ne permitem luxul de a avea o masina mai noua cand cei din Germania, care a pierdut razboiul au un nivel de trai mediu spre high si nu-si fac griji prea multe pentru ziua de maine. Sunt de parere ca celor care conduc tara asta le-a placut dintotdeauna sa aleaga calea cea mai grea spre o viata mai buna. Cei ca Geoana, Vadim, Voiculescu si altii ca ei ar trebui executati, sau macar scosi cu tot cu partide inafara legii, pentru ce au facut zilele astea. Asta mi-ar place sa cred ca gandeste si Basescu in momentul asta. >:)

Anonymous said...

Singurul meu regret la adresa acestei situatii de criza politica, este faptul ca DIN NOU pt a mia oara Romania este afectata. Si asa "Micul Paris" s-a stins demult, si asa primul lucru pe care il gasesti cand dai search in enciclopedii virtuale sunt "copiii strazii" si orfelinatele "curate"... acum am demonstrat ca nici macar puterea nu este unitara. Se sapa ca-n filmele Mafia. Este inca un boom imagologic negativ. Daca nici ei nu se inteleg in jocul lor politic de doi lei, in cursa de interese... atunci tara o ajuta in vreun fel? Dezgustator! Ati reusit ce se chinuie PR-istii sa faca de 10 ani, ati adus VIZIBILITATE PATRIEI...

Anonymous said...

penibil, penibil, penibil...
mi-e greu sa cred ca romania nu va fi afectata din punct de vedere economic de situatia politica. nu inteleg cum poate sa zica tariceanu asa ceva.
bye bye fonduri post-aderare...
cati investitori vor veni acum in romania... vazand sit politica?? eu nu as investi nici un cent... intr-o tara in care pe parcursul unei singuri luni dispare ministerul economiei... halal tara... halal conducatori...
FABULOSPIRIT!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Basescu – suspendat ! Era de asteptat dupa toate discutiile dintre « tabere ». Dupa parerea mea este un joc politic, posibil numai in tari fara o maturitate politica, asa cum este la noi, unde presedintele este dintr-un partid, iar majoritatea in Parlament, in cadrul acelorasi alegeri, este aleasa din partidul de opzitie. Este foarte clar ca in aceasta situatie, guvernarea va fi foarte dificila.

De aceea parlamentarii alesi de popor sa ii reprezinte, ajung sa suspende pe presedintele ales de acelasi popor, care a votat « dupa ureche » atunci cand a facut-o si a permis ca tehnic sa se produca asa ceva.

Dar mai presus de orice, mi se pare ca la intrebarea «De ce a fost suspendat Basescu din functia de presesdinte » nu poti sa raspunzi concret. Un raspuns este : « Pentru ca a incalcat Constitutia » . « Concret, cum a incalcat Constitutia ? Ce articol ? » Aici raspunsurile sunt evazive. Curtea Constitutionala a concluzionat ca sunt incalcari ale Constitutiei, dar nu grave. Pai, or sunt incalcari, ori nu sunt … si care sunt acelea ? Eu nu le-am auzit. Poate mi le spuneti voi…