Thursday, April 2, 2009

Empty

Au trecut aproape patru luni de la postul anterior, cand spuneam ce familie mare am si ce bine e cu ei.
Intre timp s-au schimbat multe: curtea cu pavele bej s-a metamorfozat in trotuarul din fata pietei de flori, parchetul brun inchis a devenit o podea verde aprins, peretii s-au transformat in sticla (extrem de) transparenta...
Si, cel mai trist, familia numeroasa s-a injumatatit si veselia s-a stins. Parca degeaba e primavara afara, ca inauntru, desi pe jos e verde, mie mi se pare totul gri.

I miss you, guys. N-o sa fie la fel fara voi.

28 comments:

dacu said...

n-o să mai fie... e in firea lucrurilor, câteodată :(

prietenul oamenilor said...

Da, a venit si momentul asta. Anticipat, dar nu mai usor de acceptat. Dar asta e viata si stii ca nu o data am vb ca asa o sa se intample. Ba chiar, daca iti aduci aminte, ti-am zis despre asta chiar la prima petrecere de Craciun. Oare ce as putea sa iti spun, copia mea in varianta feminina si tovarasa de rasete, ciumbuslucuri si de masa? O sa iti prinda cu siguranta bine toate "intalnirile" astea, cu noi toti, cei care am fost si cei care au ramas si nu ai sa le uiti caci intuiesc putin cam cum e sufletul tau...(mai stii cand ti-am zis cum esti cand ai venit in firma, de ai ramas surprinsa?:) In rest, spun cu mana pe inima ca esti un om minunat si un copywrite cu un potential extraordinar. Sa ramai acelasi om bun si sa ne revedem cu bucurie si sanatate de fiecare data! Cu mult drag, colegul tau de scaun.

prietenul oamenilor said...

Rodico, baga mama si tu o corectura, ca am mancat o litera..."r" :)

totem said...

Pai, ce sa mai corectez, ca ai facut-o tu deja...:) Aia este, ca-mi luati painea de la gura copiilor. Tztztz... De "ciumbuslucuri" ce sa mai zic, ca nu prea pricep cam ce faceati voi cand va duceati la masa... Va giumbuslucaiati, sa inteleg... Si eu o asteptam pe Andra cu gura uscata sa iesim la o tigara. Cica manca incet... hm... acum inteleg.

Andra said...

Acuma si tu... O fi fost o "licenta poetica" :)

Si nu mai trage tu concluzii ashea.. de la tine. Ca giumbuslaceala facea toata lumea tot timpul, nu numai la masa. :))

mami said...

frumosilor si chiparosilor, mi-e dor de voi! Andrushk iepurash e primavara, nu uita culorile care te avantajeaza lasa naibiului griul, treci peste el! ;;);;)

totem said...

Domne, m-a pus omu' sa bag o corectura, eu mi-am facut meseria. Si am citit atent paragraful ala ca era vorba de tovarasie, de variante feminine si de facut chestii la masa. Eeeee...

Andra said...

Oooof, maaami :)
Si mie mi-e dor de tine!
Am primit un pin dragut, o inimioara rosie, si m-am gandit la tine. :) E o mica pata de culoare pe griul asta... (si e din paleta de culori!)

vasilissa said...

mai, adrushko, hai ca vin vremuri bune. le simt io in batrinele-mi oase. vorbe goale alea cu criza. criza e cind vrei sa o vezi si ai timp de ea. asa e si cu oamenii. iti lipsesc, dar ei sint tot acolo unde ii poftesti. io, bunaoara, nu mai fac ... aaaa giumbuslucuri (sic!) pe terasa pe acolo, dincolo, ca acolo nu stiu cum e si nici nu-mi doresc neaparat sa aflu, dar tot cu drag ma gindesc la tine. asa, ca la surioara mea mica si cu potential cit chiparosul, vorba lu mami. de toti mi-e dor, dar s-a inventat telefonul, messul, mailul si berea bauta cu paiul pe marginea trotuarului... deci. ne revedem!

Andra said...

Si eu ma gandesc cu drag la tine... Pe tine te asociez cu vremurile bune, cand stateam pe terasa, tu cu laptop-ul, eu cu hartiile si cu brainstorming-urile. Si ce ne mai radeam...
Dar, vorba ta, rasetele nu se termina aici, nici prieteniile. Da' sa-mi zici si mie pe care trotuar mergem sa bem bere. Pardon, sa beti, ca eu vin cu bolidul si-l parchez la bordura, ca am inceput sa invat :D

vasilissa said...

aualeu, pai sa ne spui cind iesi cu bolidu, ca sa luam metroul. :)

mami said...

Vreau si yoooo sa beau bere cu paiul la margine de trotuar (sau pe trotuar, nu stiu k nu-i piticu' prin preajma). Si sa mai facem si alte lucruri releee, aici intervine laurashu :d si poate prietenu' la om k el mai avea idei din alea gen excursii printre caini... Si poate se baga si alte rubedenii: matusi, frati, verisori si verisoare, copii mai mici adoptati, asa pentru reintregirea familiei.

Andra said...

Pai ia hai sa cautam trotuarul si sa facem rezervare pentru o bordura de vreo 15 persoane, sa vedem daca incapem toti. Dupa Pasti, intr-o seara?
... ca nu ne-am mai vazut de mult...

vasilissa said...

ALOOOOO
Sa aud in cor PREZENT vineri, pe 21. NU stiu inca si nici la ce ora. DAR PUN ANUNT PE BLOG din vreme. Sa nu avem vorbe!

Andra said...

Domne, eu fac tot posibilul sa vin.
Da sa ma lamuresti: vineri sau pe 21? Ca 21 e joi :)

mami said...

iti spun yooo, e joi, abia am convins-o si pe ea. Am uitat de nepotica din Constanta, tre s-o anuntam si pe ea. Aaaaaa, Guci desigur...

Matushica said...

Io zic prezent de pe acum! Si daca-i de facut lucruri rele sa imi ziceti ca sa ma antrenez din timp :D.
Deci...ziceti pe care trotuare bem berile si adunati cat mai multe rubedenii ca asa e frumos :-)

Bucharest's Nightlife said...

Pe 21 mai, eu va propun o bordura mai in centru si daca vreti si un concert de suflet.

O repetitie cu public Oliver in Suburbia. Nu este un concert! e o repetitie la care participa toata lumea.

Ce ziceti? Macar acum sa fiti si voi prezenti. Va garantez ca o sa va placa!!!

Procedura este simpla. Ii trimiteti un mail lu'Guci pe oliver@olivermusic.ro si Guci va trece pe lista.

Va pup si va astept!

vasilissa said...

bai, guci, tu tot cu pluta, gen, maica... adica de ziua mea, gen, tu ii inviti pe invitatii mei la repetitia lu oliver???? =)), gen? hai ca mi s-a ridicat tensiunea...

Matushica said...

Io vreau bere in aer liber nu in subrurbii si alte subsoluri :D

mami said...

si yo tot asa, aer liber si NEAPARAT pe bordura! NEAPARAT!

vasilissa said...

bai, sa mor io ca, daca la locul faptei nu exista borduri, construiesc io una cu minusitele mele personale inainte de venirea invitatilor!!!! =)) vaaai ce m-am mai distrat...

Andra said...

Alooo!
Ce-ai aicea domne? Democratie?

Vasilissa, pune-te pe construit si ne anunti cand ai terminat edificiul. Restul, ne eliberam agenda in perioada aia si asteptam sa citim in ziar cand apare singura bordura de 'nspe persoane in mijlocul orasului.

V-am pupaaaaaat!

prietenul oamenilor said...

Am plecat de acolo, am zis ca na, acum o sa se munceasca. Cand colo, ce faceti? Voi aveti timp de commenturi? Tzzz-tzzzzz.
P.S.Si da, eu vreau o bordura de aia cu muuuulti caini unde sa plimb fetele

vasilissa said...

fratilor, firtatilor, stati usor si nu minati, linga bordurici va asezati si berici voi consumati. aaaaHoooo, se va face in aer liber. sub cerul liber, desigur dupa o prognonza amanuntita de la sursa ca nu as vrea sa bem berici pe bordurici ude... daca nu va suparati. :))))

totem said...

Vasilissa, pai e bine daca sunt borduricile gata ude, ca nu se mai cunoaste daca le udam noi... deh, dupa atatea berici cu paiu'... daca ma intelegi... unii au si ei o varsta si nu se stie cu problemele... Dar stiti ca mai avem pe cineva de sarbatorit, da? Ca 21 pica de un sfant... care este...

vasilissa said...

hehehe, mamaita totem, stiam stiam si de sfintii cu pricina. cu atit mai multa bere se cere. :)

Bucharest's Nightlife said...

Mohamed are program pe 21...
si daca el nu se putea duce la munte... a incercat sa aduca muntele la el....

uitasem cat de scandalagii sunteti...